CZYTAMY

CZYTAMY

Szukaj na tym blogu

niedziela, 14 lutego 2016

Więc chodź, pomaluj mój świat...


Kochani, wiem, że nie wszyscy dzisiejsze święto uznają, ale dla mnie każda okazja do wzbudzenia uśmiechu na ustach bliskich i szerzenia miłości jest dobra. Dlatego mam dziś dla Was szybką walentynkową inspirację. Taką kartkę przygotowałam dziś o poranku dla moich chłopaków,

Do wykonania kartki wykorzystałam to, co akurat miałam pod ręką: kredkę - znalezioną w dziecięcym pokoju, stempelki, które bardzo lubię, ale które z powodzeniem zastąpić można cienkopisem lub literkami wyciętymi z gazety, taśmę klejącą i ozdobne naklejki. Dodatkowo wykorzystałam ozdobny dziurkacz z motywem serca i trzy serduszka wkleiłam do środka. Po jednym dla każdego z moich bohaterów. I kartka gotowa. Instrukcja wykonania chyba nie jest potrzebna. Zdjęcie mówi samo za siebie.

Radosnych Walentynek!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się nasz tekst? Nie zgadzasz się z nim? Napisz nam o tym!